IUBITI-VA APROAPELE CA PE VOI INSIVA...

sabato 23 aprile 2011

te iubesc....

da , te iubesc si tu o stii...mai au sens cuvintele...poate...sa cunoasca si altii dragostea noastra. Te voi iubii mereu si stiu ca tu ma iubesti la fel de mult...oare de ce gragostea poate devenii atat de profunda...este frumoasa nu-i asa...?Vreau sa-ti simt respiratia pe pieptul meu cate zile voi avea , sa ma alinti cum numai tu o poti face...Sa te strang in brate si sa devenim unul...sa-ti simt caldura interioara sa ne miscam lin pana ajungem in culmea extazului...apoi sa m-a atingi ca o boare de vant sa-mi iei ultimile picaturi sidefii intre buzele tale catifelate odata cu mangaierea glandelor ce le-a produs...Sa te iau la piept si sa-ti soptesc cu sinceritate ,,TE IUBESC" iar tu mangaindu-ma pe obraz si privind in ochii mei sa-mi raspunzi ,,STIU DRAGOSTEA MEA"

Nessun commento:

Posta un commento